11.7.15

Away We Go


-Away We Go-
Sam Mendes
-2009-

Abartısız filmleri seviyorum. İnsanın kafasının bir hayli yoğun olduğu dönemde, bu tarz filmleri izlemek beni rahatlatıyor. Away We Go ' da tam böyle bir filmdi. Uzun zamandır gözüme takılan afişiyle izlemeyi hep erteledim, sonunda izleyebildim.
Verona (Maya Rudolph) ve Burt (John Krasinki) otuzlu yaşların ortalarında, bebek bekleyen bir çifttir. Burt'un ailesi başka bir ülkeye taşınmaya karar verirler, bunun üzerine Verona ve Burt da yaşayacakları şehri /evi seçmek için bir yolculuğa çıkarlar. Bu yolculukta, misafiri oldukları arkadaşlarını, çocuklarıyla olan iletişimlerini tanıma fırsatı bulurlar.


Arkadaşlarının çocuklarıyla olan iletişimlerini incelerken, aslında gelecekteki çocuklarına nası davranmaları gerektiğine de karar verirler. Çünkü çıktıkları bu yolculukta birbirinden farklı ilişkilere tanık olacaklardır. Benim en sevdiğim sahnelerden biri Maggie Gyllenhaal'ın oynadığı sahneydi! Neden bilmiyorum ama, bu kadına uçuk/kaçık bir nevi sistem karşıtı hatun rollerinin çok iyi gittiğini düşünmekteyim. 


Durağan bir film olmasına karşın, filmdeki diyaloglar oldukça sağlamdı. Bu nedenle izlerken insanı hiç sıkmıyor, karakterleri daha iyi anlamaya, Verona ve Burt'ün ilişkilerinin bir parçası olmaya başlıyorsunuz. Kesinlikle tavsiye edebileceğim bir film oldu. 


Ve gelelim filmin soundtracklerine. Film sayesinde Alexi Murdoch ile tanıştım. Soundtrackler de filmin dokusuyla bir o kadar uyumlu, film bitiminde kesinlikle edinelisi biçimden. 
Dinlemek için tık.


Mutlu günler!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder